poniedziałek, 19 września 2011

Ostatni weekend.


widok z mojego okna w nowej host rodzinie.

Tą notkę piszę już z nowego domu. Przeprowadziłam się wczoraj wieczorem. Relacje i bliższy opis Nowej Rodziny będzie w następnej notce ( host-mama + dwie host-siostry!). 
Od moich urodzin nie zdarzyło się nic wartego zapamiętania. Nie widziałam się z Marcelem, Igorem ani Caio ponieważ wszyscy byliśmy zajęci. Mój ostatni weekend w pierwszej host-rodzinie był jednak wspaniały. W piątek razem z Naimą i Jhow na sushi. Spędziliśmy świetnie czas rozmawiając i próbując każdego rodzaju sushi, które wzięliśmy sobie na talerz. 
sushi.sushi.sushi.


W sobotę poszliśmy na brazylijskie BBQ. Zasady są proste: siedzi się, rozmawia, je się kawałeczki mięsa i ogólnie spędza miło czas. Ten weekend należał do mnie, Naimy i Jhow bo wiedzieliśmy, że to nasz ostatni. 

ja i Naima

Jhow za chwilę wyląduje w basenie...

...i wylądował.

Naima i Jhow.


Po BBQ wróciliśmy do domu by się przebrać( i w moim przypadku spakować) i pojechaliśmy razem z host-mamą na koncert koleżanki Naimy. Śpiewała moją ulubioną piosenkę Tribalistas - Velha Infancia. Potem ja i Jhow poszliśmy na imprezę a moja host-mama z racji tego, że to był mój ostatni wieczór dała mi klucze, 30 reali i kazała mi się dobrze bawić.

Różnica nr.3
Powroty o 6 rano są całkowicie normalne w Brazylii. O 5.50 zaczynają jeździć autobusy. A samej imprezy nie będę komentować ale dodam, że widok śpiących na kanapach ludzi jest całkowicie normalnym widokiem.

W niedzielę dopakowałam się i poszliśmy na imprezę urodzinową Julie - koleżanki Naimy. Po imprezie wróciłyśmy do domu( ja, Naima, host-mama) i o 18 przyjechała Thais i mnie zabrała najpierw do swojego domu a o 21 byłam już w moim nowym domu, o którym opowiem w następnej notce...(:

Pozdrawiam!
Beijos!

2 komentarze:

  1. Anonimowy9/22/2011

    czy umiesz mówić po hiszpańsku czy portugalsku ?
    ile ponosilas kosztów na ten wyjazd i ile do usa ? :)
    ciężko było się dostać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uczę się mówić po portugalsku.

    OdpowiedzUsuń