środa, 5 października 2011

Koncert & Rotary.

W zeszłym tygodniu miały miejsce jeszcze dwa wydarzenia. Pierwszym z nich był urodzinowy koncert host wujka. Pojechałyśmy tam z Julie taksówką by na miejscu spotkać się z Mae ( z portugalskiego: Mama), która przyjechała tam prosto z pracy. Dzięki temu poznałam kolejną część mojej nowej host-rodziny czyli host-ciocie, host-wujka solenizanta, host-kuzynki, host-kuzyna a nawet kolegę kuzyna! Byłyśmy tam jakieś 3 godziny, zjadłyśmy kolację, rozmawiałyśmy( ja z kuzynem i jego kolegą) i spędziłyśmy bardzo miło czas! Tamten wieczór uświadomił mi, że moja nowa host-rodzina jest naprawdę świetna!

Tio.

Gościnny występ...

ja i Julie.

Podczas wykonywania jednej z piosenek...

W czwartek poszłam z Mae na spotkanie do naszego klubu Rotary ( tak, moja mama jest w Rotary). Akurat w zeszłym tygodniu odbyła się mała uroczystość oznaczenia jednego mężczyzny odznaczeniem Paul Harris Fellow Award. Paul Harris był założycielem Rotary a wyróżnienie dostaje się za specjalne zasługi dla otoczenia i społeczeństwa. 
w trakcie spotkania...

Urodzinowe ciasto dla tych, którzy urodzili się we wrześniu!

z host mamą, jej koleżanką i odznaczonym Panem 

Na razie to tyle. W następnym poście będzie o szkole oraz pojawią się zdjęcia z niedzieli ( jedno z nich szczególnie spodoba się mojej mamie, którą pozdrawiam i dziękuję za dzisiejszą rozmowę!)
A to dołączam na zachętę:


Pozdrawiam gorąco!

PS. Zaczęły się pojawiać pytania od Anonimów! Jeśli macie jakieś szczegółowe pytania, których nie chcecie zadawać w komentarzach to zapraszam do pisania maili na : paulilaj@hotmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz