sobota, 9 marca 2013

I'm so busy

Witajcie!

Po długiej nieobecności wracam z porcją zdjęć. Ten blog w wakacje odżyje bo na prawdę dużo będzie się działo jednak na razie czas pochłania mi uczelnia, zajęcia poza uczelnią i znajomi. Dalej mam kontakt z przyjaciółmi z Brazylii przez facebooka czy whats app'a.
                                                                nocne powroty do domu.

                                                                        dużo nauki.

                                                         pierwsze wiosenne promyki słońca!

                                                                        moje wypieki!

                                                   codziennie jedno zdjęcie przez 365 dni.



Oprócz tego chciałabym Was poprosić o zalajkowanie profilu mojego kolegi z USA Jordana, który jest muzykiem :https://www.facebook.com/LuchReyesAndJordanSommer?fref=ts możecie posłuchać ich kawałków i polubić! Dzięki! A mnie możecie znaleźć na instagramie, jeśli ktoś chce to o nazwę pytajcie w komentarzach! Mam też zaległą jedną notkę z pobytu Caio w Polsce ( wymieniec, który mieszkał u mnie w domu) którą mam nadzieję, że uda mi się dodać na dniach.

A tymczasem wracam do nauki.
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Witam,

    Przydatkiem natknąłem się na twojego bloga. Jestem Polakiem, mieszkam w Sao Paulo i pracuje przy wynajmie mieszkań. Jak byś kiedyś wróciła zapraszam na kawę! Przy okazji polecam nas jako miejsce do wynajmu flata, www.saopauloflat.com - mówimy po Polsku ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :)

      Dzięki za zaproszenie, na pewno kiedyś wrócę i to niebawem! :) Więc z pewnością się odezwę.
      I co do mieszkań to kto wie... może kiedyś też się przydadzą a na razie podesłałam koledze, który akurat szuka.

      Pozdrawiam z Wrocławia!

      Usuń