czwartek, 15 marca 2012

Co zdarzylo sie ostatnio...

Czas napisac nowego posta i opowiedziec co sie ostatnio wydarzylo.

poranne tlumy na dworcu.

Po pierwsze, zaczelam zajecia na uczelni w São Paulo. Mam zajecia 3 razy w tygodniu a moje przedmioty to : filozofia, polityka swiata i wstep do stosunkow miedzynarodowych. Zajecia sa bardzo interesujace, prowadzacy swietni a ja poznalam naprawde fajnych ludzi. Razem ze mna na zajecia chodzi Kjell z USA i Edgar z Meksyku. Po szkole zazwyczaj chodzimy cos zjesc lub siedzimy w mieszkaniu kolegi, Hugo, lub chodzimy po miescie.
razem z innymi wymiencami :Melissa(Meksyk), Simon(Belgia), Jedrek(Polska), ja i Kjell(USA); brakuje Edgara i chlopakow z Kolumbii


Hugo(Brazylia)i Kjell(USA) kiedy zastanawialismy sie gdzie idziemy na lunch...


z naszych pozajeciowych wspolnych posiedzen. Hugo mi zrobil zdjecie.

Duzo weekendow spedzalam w domu Edgara ogladajac filmy, probujac nauczyc sie troche hiszpanskiego i spedzajac milo czas. Raz poszlismy na sushi razem z jego host-rodzina a raz rozmawialismy do 4 rano. Teraz Edgar zmienil rodzina i wiem, ze tych weekendow bedzie mi bardzo brakowac.

z Edgarem i jego host-rodzina...

ja i Edgar.


pewnego razy jak wracalismy z parku zlapala nas ulewa. po kilku minutach bylismy cali mokrzy i musielismy czekac na przystanku az przestanie padac.

W São Paulo bardzo czesto pada a co najgorsze nigdy nie wiadomo kiedy bedzie padac. Ostatnio ulewa zlapala mnie jak czekalam na autobus i po 10 minutach bylam cala mokra. A jak dotarlam do metra to musialam stac w wielkiej kolejce do kas bo korki i tlum ludzi w metrze to kolejna rzecz, ktora w São Paulo zdarza sie codziennie rano i po poludniu od godziny 16.30-18.30.


metro.

czekajac na autobus.

czekajac dalej na autobus.




Obiecuje, ze postaram sie pisac czesciej i na razie to tyle. Wczoraj zaczelam swoj 7 miesiac w Brazylii!
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz