środa, 5 grudnia 2012

nowości


Witam po przerwie! Dzisiaj chciałam tylko wrzucić parę zdjęć mojego pokoju. Jest już grudzień. Zaczyna się trzeci miesiąc studiów a ja mam mnóstwo roboty... W sobotę jadę do Warszawy odwiedzić moją przyjaciółkę Agatę, która tam studiuje dziennikarstwo. Już nie mogę się doczekać!  Coraz częściej się zastanawiam nad formą tego bloga. Była wymiana a teraz chcę zacząć opisywać moje życie po wymianie... I tu mam niespodziankę, którą stety i niestety będę mogła dopiero opisać dla Was w styczniu!







Mam nadzieję, że będziecie mieli udaną resztę tygodnia i fantastyczny tydzień!

2 komentarze:

  1. Hej! Szkoda, że trafiłam tu tak późno! No cóż, postaram się nadrobić! :) Pozdrawiam i czekam na notki z życia w Polsce! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Dzięki za komentarz i mam nadzieję, że będziesz wpadać tu częściej! Pozdrawiam! : )

      Usuń